No More Stress please!

Είναι γνωστό ότι το στρες είναι η "πηγή" όλων των κακών! Η συνεχής πίεση και το άγχος "μπλοκάρουν" τον οργανισμό και δημιουργούν πολύ σοβαρά προβλήματα στην ψυχική και σωματική μας υγεία.

Μείωσε το καθημερινό στρες, κάνοντας τα παρακάτω 5 μικρά πραγματάκια: 

1Η γυμναστική παραμένει «διαχρονική αξία» στην ανύψωση της διάθεσης σου, αφού καθαρίζεις το μυαλό σου και παράλληλα κάνεις ένα «διάλειμμα» από οτιδήποτε σε αγχώνει.

2. Προσπάθησε να μείνεις δραστήρια βάζοντας μικρούς, εφικτούς στόχους μέσα στην ημέρα. Αν βρείς χρόνο για ένα σύντομο περίπατο 15 λεπτών κάνε το άμεσα και μην περιμένεις να βρείς τον χρόνο για ένα περίπατο μίας ώρας.

3. Χαμογέλασε! Ακόμα κι αν δεν είσαι χαρούμενος, μπορείς να είσαι χαμογελαστός αφού ένα χαμόγελο σχηματίζεται από τους μύες των ματιών και του στόματος σου, οι οποίοι μειώνουν το στρες του σώματος.

4. Σε περίπτωση που γνωρίζεις ότι πρόκειται να βιώσεις μία αγχωτική κατάσταση, λίγη μουσική πριν από αυτήν, ίσως βοηθήσει. Σε πρόσφατη έρευνα, παρατηρήθηκε πως άνθρωποι που άκουσαν ένα χορωδιακό τραγούδι λάτιν μουσικής πριν κάνουν κάτι αγχωτικό (π.χ. να δώσουν έναν λόγο) είχαν χαμηλότερα επίπεδα κορτιζόλης (η ορμόνη του στρες), σε σχέση με όταν άκουσαν τον ήχο των κυμάτων.

5. Κάνε «επανεκκίνηση» στην αναπνοή σου. Κάτσε αναπαυτικά σε ένα ήρεμο μέρος. Ανάπνευσε αργά από τη μύτη και εξέπνευσε το ίδιο αργά, επαναλαμβάνοντας μία λέξη ή φράση που σε βοηθά να χαλαρώσεις. Για να ωφεληθείς πραγματικά αφιέρωσε τουλάχιστον 10 λεπτά.